آرامگاه من آغوش عاشقانه ی توست
بزرگترين وبلاگ عاشقانه براي دختران و پسران
بهترين و زيباترين وبلاگ عاشقانه براي شما دختران و پسران

بهترین جای دنیا آغوش توست

 

خیره به چشمان تو ، پلک نمیزنم تا لحظه ای از دست نرود تصویر نگاه زیبای تو
دستم درون دستهایت ، یک لحظه رها نمیشود تا نرود حتی یک ذره از گرمای دستان لطیف تو
محکم فشرده ام تو را در آغوشم ، آرزو میکنم لحظه مرگم همینجا باشد ، همین آغوش مهربانت
چه گرمایی دارد تنت عشق من ، رها نمیکنم تو را تا همیشه باشی در کنار قلب من
قلب تو میتپد و قلب من با تپشهای قلبت شاد است ، هر تپشش فریاد عشق و پر از نیاز است
آرامم ، می دانم اینک کجا هستم، همانجایی که همیشه آرزویش را داشتم ،همانجایی که انتظارش را می کشیدم و هر زمان خوابش را می دیدم آن خواب برایم یک رویای شیرین بود....
در آغوش عشق ، بی خیال همه چیز ، نه می دانم زمان چگونه می گذرد و نه می دانم در چه حالی ام
تنها می دانم حالم از این بهتر نمی شود ، دنیای من از این عاشقانه تر نمی شود
گرمای هوس نیست این آتش خاموش نشدنی آغوش پاکت
عشق است که اینک من و تو را به این حال و روز انداخته ، عشق است که اینک ما را به عالمی دیگر برده ، عشق است که من و تو را نمیتواند از هم جدا کند هیچگاه
خیلی آرامم ، از اینکه در آغوشمی خوشحالم


نظرات شما عزیزان:

ஜღmelika&kiumarsღஜ
ساعت0:05---15 فروردين 1392
وبلاگتزیباست عزیزم به قول بچه ها اگه بیشترش کنی بهتره من حتما لینکت میکنم توهم به وبلاگ منوکیومرث سربزن ومارو لینک کن دوستدارتو ملیکاوکیومرث

ஜღmelika&kiumarsღஜ
ساعت0:05---15 فروردين 1392
وبلاگتزیباست عزیزم به قول بچه ها اگه بیشترش کنی بهتره من حتما لینکت میکنم توهم به وبلاگ منوکیومرث سربزن ومارو لینک کن دوستدارتو ملیکاوکیومرث

ஜღmelika&kiumarsღஜ
ساعت0:04---15 فروردين 1392
وبلاگتزیباست عزیزم به قول بچه ها اگه بیشترش کنی بهتره من حتما لینکت میکنم توهم به وبلاگ منوکیومرث سربزن ومارو لینک کن دوستدارتو ملیکاوکیومرث

ஜღmelika&kiumarsღஜ
ساعت0:04---15 فروردين 1392
وبلاگتزیباست عزیزم به قول بچه ها اگه بیشترش کنی بهتره من حتما لینکت میکنم توهم به وبلاگ منوکیومرث سربزن ومارو لینک کن دوستدارتو ملیکاوکیومرث

ایلار
ساعت20:10---7 مرداد 1391
این نوشتت با احساس بود یعنی معلومه با احساس نوشتیش مگه نهباز میگم عکس عاشقانه بیشتر استفاده کن مطالب جالبی داری کلا وبلاگ خوبی داری دست مریزاد امیرحسین

hossein77
ساعت14:03---12 بهمن 1390
وبلاگ خیلی جالبی دارید ولی پیشنهاد میکنم مطالب رو بیشتر کنید به وبلاگ پرسپولیس سر بزنید
پاسخ:چشم حتما سعي ميكنم خيلي ممنون باشه الان ميام سر ميزنم


آتنا
ساعت13:08---12 بهمن 1390
سلام
چقدر حست قشنگه ...خيلي لطيف ...
پسر خوب آدم هرچيزيو به همه نميگه ... مث لب دوست داشتن ....
بهم سر بزن ... لينكت كردم با اجازه


آتنا
ساعت13:06---12 بهمن 1390
سلام
چقدر حست قشنگه ...خيلي لطيف ...
پسر خوب آدم هرچيزيو به همه نميگه ... مث لب دوست داشتن ....
بهم سر بزن ... لينكت كردم با اجازه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:آرامگاه من آغوش عاشقانه ی توست ,
ارسال توسط امير حسين